A GVH eltávolíttatja a C-peptid termékek online reklámjait
A versenyhivatal kötelezi a hirdetéseket továbbra is közzétevő Facebook, YouTube és Vimeo platformok anyacégeit az érintett jogellenes reklámok elérhetetlenné tételére.
A versenyhivatal kötelezi a hirdetéseket továbbra is közzétevő Facebook, YouTube és Vimeo platformok anyacégeit az érintett jogellenes reklámok elérhetetlenné tételére.
A facebookos hirdetéseiért fizetett összegért cserébe várt látogatók alig 20 százalékát kapta meg a Limited Run, ezért utánajárt a dolgoknak. Kiderült: a hirdetésekre kattintók 80 százaléka mögött nem valódi felhasználó áll.
Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint.
Az online reklámköltés nettó 27,2 milliárd forintot tett ki 2010-ben, ez az összeg a teljes reklámtorta 15,9 százalékát teszi ki - közölte Novák Péter, az IAB Hungary elnöke szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.
Lehet egy reklámot jó helyre tenni? Főleg a weben? Nos, bármennyire is idegesít minket, felhasználókat a hirdetések jelenléte, azért itt sem fekete-fehér minden.
Meredeken csökkent az online reklámpiac növekedési üteme Európában: a növekedés 4,5%-ra lassult, szemben a 2008-as 20 százalékkal illetve a 2007-ben regisztrált 40 százalékkal. Európában a teljes hirdetési piacból átlagosan mintegy húsz százaléknyit hasít ki az internet.